Reklamace

V případě, že chcete reklamovat zboží, prosíme o následující:

1) Vyplňte formulář

  • Formulář naleznete ke stažení zde: FORMULÁŘ ZDE
  • Vyplňte formulář a zašlete jej vyplněný na e-mailovou adresu eshop@aper.cz
  • Formulář v ideálním případě vložte i do odeslaného balíčku

2) Reklamované zboží následně zašlete na naši provozovnu

APER s.r.o.
Na Kolbišti 3303/2
Znojmo, 669 02

Mobil: +420 604 764 532
E-mail: eshop@aper.cz

  • Zboží zašlete např. jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky – nebude převzato.
  • Spolu s reklamovaným zbožím zašlete i kopii či originál faktury a formulář pro naši lepší orientaci.

3) Jakmile zboží obdržíme, Vaše zboží opravíme nebo vyměníme, popřípadě vrátíme finanční prostředky – nejpozději však do 14 dnů.

  • Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
  • Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží

Podrobné podmínky ohledně reklamace (práva z vadného plnění) naleznete v obchodních podmínkách, které jste potvrdil/a při odeslání objednávky - obchodní podmínky


V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás na e-mail eshop@aper.cz nebo telefonicky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz