Objednávky do pondělí 27.6. budou expedovány před celofiremní dovolenou (4.7. - 8.7.). Objednávky od 28.6. až po dovolené.

Reklamace

V případě, že chcete reklamovat zboží, prosíme o následující:

1) Vyplňte formulář

  • Formulář naleznete ke stažení zde: FORMULÁŘ ZDE
  • Vyplňte formulář a zašlete jej vyplněný na e-mailovou adresu eshop@aper.cz
  • Formulář v ideálním případě vložte i do odeslaného balíčku

2) Reklamované zboží následně zašlete na naši provozovnu

APER s.r.o.
Na Kolbišti 3303/2
Znojmo, 669 02

Mobil: +420 604 764 532
E-mail: eshop@aper.cz

  • Zboží zašlete např. jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky – nebude převzato.
  • Spolu s reklamovaným zbožím zašlete i kopii či originál faktury a formulář pro naši lepší orientaci.

3) Jakmile zboží obdržíme, Vaše zboží opravíme nebo vyměníme, popřípadě vrátíme finanční prostředky – nejpozději však do 14 dnů.

  • Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
  • Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží

Podrobné podmínky ohledně reklamace (práva z vadného plnění) naleznete v obchodních podmínkách, které jste potvrdil/a při odeslání objednávky - obchodní podmínky


V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás na e-mail eshop@aper.cz nebo telefonicky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení