Reklamace
V případě, že chcete reklamovat zboží, prosíme o následující:
1) Vyplňte formulář
- Formulář naleznete ke stažení zde: FORMULÁŘ ZDE
- Vyplňte formulář a zašlete jej vyplněný na e-mailovou adresu eshop@aper.cz
- Formulář v ideálním případě vložte i do odeslaného balíčku
2) Reklamované zboží následně zašlete na naši provozovnu
APER s.r.o.
Na Kolbišti 3303/2
Znojmo, 669 02
Mobil: +420 604 764 532
E-mail: eshop@aper.cz
- Zboží zašlete např. jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky – nebude převzato.
- Spolu s reklamovaným zbožím zašlete i kopii či originál faktury a formulář pro naši lepší orientaci.
3) Jakmile zboží obdržíme, Vaše zboží opravíme nebo vyměníme, popřípadě vrátíme finanční prostředky – nejpozději však do 14 dnů.
- Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
- Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží
Podrobné podmínky ohledně reklamace (práva z vadného plnění) naleznete v obchodních podmínkách, které jste potvrdil/a při odeslání objednávky - obchodní podmínky.
V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás na e-mail eshop@aper.cz nebo telefonicky.